allting har ett slut

hej på er :)

kör lite nattbloggning, för jag har så tråkigt finns typ inget att göra, så varför inte skriva lite här i min käraste blogg :)

det som har hänt idag är inte så värst mkt, har varit med cicci och ida. vi satt hemma hos henne och fika och snacka skit. sen kom christer s¨å då for vi ut och åkte bil, ida provade även köra bil. haha gumman var så duktig =)
efter de så for jag och cicci hem till tommy och satt där med marre,malin.syd och tommy då.

sen så hare inte hänt så värst mkt mer.

kanske dags att lägga sig, ska med tjugo över 9 bussen imorn  på morgonen ner till stan.

sov så gott allihopa :)
puss!




Det är rätt så underligt
De tårar jag trodde var oändliga torkade faktiskt ut
Det ansikte jag lovade att aldrig glömma har börjat

suddas ut
De känslor jag tyckte var så starka har nu börjar
svalna
Det jag trodde jag behövde mest i livet
kunde jag visst klara mig utan
All den sorg jag trodde skulle vara i en evighet
hittade faktiskt ett slut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0