ett tag sen

hej sötnosar!

va ett tag sen jag skrev. men det är för att jag har som itne gjort nått speciellt.
i förrgår sov malin hos mig vi gjorde inte så mkt, vi tog det mest lugnt.
sen på måndag sov lina hos mig, vi var ut och träffade lina o, sen när hon gick hem följde tobbe,zaltis och linus ö hit.
dom var ett tag sen for dom, efter de hände det inge speciellt ;b

och igår då kom mamma,stefan och mormor. mormor handlade massa saker till min lägenhet.
efter de for jag till harads en stund, hämtade våran hund båtsman så han har jag sovit med inatt och nu kom jossan och hämtade hem han :)

nu har jag iaf absolut inget att göra, väntar på att kim ska sluta vi ska nog fara på alder och steka ;D

så det var allt :)  nu ska jag göra nå att äta, puss


 sådär lagomt sliten ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0