grattis!

heeejhej : )

slutade för ett tag sen och nu sitter jag hos marie och fredrik.
påtal om marie hon fyller 16 idag, stort grattis till henne :)

så det är det som händer ikv, fira marie : )
vi ska vara några st hos marre och fredrik med både hans vänner och hennes, ska bli trevligt :)

ska snart börja bege mig hemmåt, ska bara vänta på sarah, hon kommer snart ner till stan så då ska jag vara med henne tills vi ska till marre.

skriver lite senare, ska hjälpa dom att städa lite.
Pusss

söt;*

juste tänkte även ha lite frågestund, så det är bara fråga vad ni vill :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför har du frågestund om det bara är 10stycken som läser din blogg? :)

2009-08-28 @ 17:39:43
Postat av: emelie

vart bor du?

2009-08-29 @ 14:37:13
Postat av: Linda

har du pojkvän? =)

2009-09-01 @ 20:23:48
Postat av: brasse ;)

ÄRE PARTEY I HELGEN? :D

haha, nämen jag och christer saknar dig! <3

2009-09-01 @ 20:26:27
URL: http://iidabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0