helgen i korta drag

heysan alla läsare :)

är hemma i boden, malin sover här inatt, skönt har saknat henne så mkt :)
LK vart lyckat, har haft skit kul =) 
fredagen var jag med cicci och kim, träffade en skit snäll brud fanny öhman så vi hängde med henne också :)
lördagen var jag bara med tjejkompisarna, sen vid två drog jag till sävast till dennis och hälsade på han kim putte osv.


nu är jag iaf helt sliten efter helgen, men det är helt klart värt det.

jag och malin ska bara vila ett tag sen ska vi gå till coop och köpa gotta och bara fetta oss ikv :)

hörs, PUSS PÅ ER

tyvär blev det inga bilder i helgen, men malin har sin kamra så jag ska se om det går att föra över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0