roligaste kvällen på länge

godmorgon sötisar :)

har nyss vaknat, fick lite sällskpa inatt av sis, har saknat henne :)
ska snart börja städa lite, ser förjävligt ut. sen ska jag nog med upp till harads en sväng och hälsa på sen far jag hem på kvällen :)

gårkvällen var iaf skit kul, först var jag marie och cicci hos mig och förfesta lite. sen drog vi till marie och då kom syd, ivan och krille dit.
vi dansa och hade oss.  och ivan försökte lära mig nå mooves men det gick inte så värst bra kan jag säga, haha ;b


har fått en fråga jag tänkte svara på.

En beundrare
 - Hur fan kan du vara så jävla söt och snygg?? Varje gång men ser på dina bilder eller på dig så är man helt svag. Puss!!

- jadu, jag har väl mina föräldrar att tacka! :D  tack så mkt :)



nu måste jag skynda mig, måste hinna städa innan bussen går :)

puss på er och ha en fortsatt bra söndag :)




sliten och gårdagens ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0