that's it

heeysan :)

det här med frågestunden, jag kan mer kalla det att ni får fråga precis när ni vill, så svarar jag gärna på det ni undrar över :)


har fått tre frågor iaf jag tänkte svara på

Postat av: Lisa
Varför har du frågestund om det bara är 10stycken som läser din blogg? :)
- för det första har jag lite mer än 10läsare, jag har kring 20-25 unika läsare, det är olika från dag till dag hur mkt jag uppd osv. visst det är inte mkt läsare, men jag tänkte om någon av mina 20 läsare ville fråga nånting så får dom göra det :)

Postat av: emelie
vart bor du?
- jag bor i Boden och ibland i Harads :)


Johan - känd som jojje
Jätte fin blogg hur många år är du?
- tack så jätte mkt :)  jag är 16 år!


är det något ni undrar över så är det bara att fråga ;)

nu hade jag tänkt fixa mig lite det är ju boden crousing ikv, så det blir att vara med flickorna ikv :)
pusspuss, tare lugnt ikv ;)


r;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0