BIO

heeej :D
äntligen kommer dom här dagarna då bara allting går uppåt, känns så himla skönt :)
slutade jobbet för  c en timma sen. har varit och kollat på den nya lägenheten.
vi håller tydligen på att flytta, haha ;b eller jag visste att vi skulle byta lägenhet men det var i september, men det vart ändrat så vi håller på nu :)

lägenheten är väldigt stor, jag virrar bort mig i den.
den är ganska gammal, men vi ska få den renoverad sen.
men i mitt rum var det itne så farligt fula tapeter, det var typ vanliga vita, så det är ju okey tills vidare :D

nu iaf ska jag äta ,pappa är och hämtar hamburgare. sen ska jag duscha och fixa mig lite sen ska vi ju på bio ikv och ice age 3 ;b

hörs lite senare :) glöm inte att rösta ;)
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0