FISKA

heej :)
sorry för att jag har varit så dålig på att uppd. men jag har elt enkelt inte haft tid för de :)

har ändå inte gjort så mkt iaf :)
torsdags så var jag med marre,mathi,syd och tommy vi tog det lugnt hemma hos mig.
och igår kom ida och christer hit och var med mig och tommy.
och juste måste bara få skryta lite,  jag tror jag aldrig har varit så livrädd som igår.
christers kompis har fan världens snyggaste bil typ en skyline eller nå ;b iaf den är skit frän åsså fick vi åka den igår, och det gick 270 jag vågade inte ens kolla så jag satt och blunda så jävla rädd jag var ;b haha aldrig mer ;p

ni kan få se bilder på den sen när jag hittat min usb kabel :)

jaja vad  ska ni alla sötisar göra ikv då? =)
jag ska iaf till jimmy e´s stuga i breåker med kim,christer och idag, vi ska fiska åsådär :)
ska bli kul hoppas jag.

så det blir inge mer skrivande idag för jag orkar inte ta med datorn dit bort.

vi hörs , PUSS!







jag snodde bilder på bilen av ida ist ;)



erkänn snygg? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0