mini shopping

hejsan :)
vi har precis kommit tillbaka tills husvagnen , vi har varit i stan, köpte ett par skor och 2 bikini överdelar och en nederdel.
vi ska bada inne på äventyrsbadet idag, eller snart men jag jag får se om jag orkar är inte så sugen.
så jag och kim stannar nog kvar här :)

ikv blire nog utgång, vi träffade emmelie och viktor igår så vi ska nog hänga med dom ikv :)
träffade ända rätt många igår man kände, kulkul =)

nu ska jag gå och duscha och fixa till mig lite :)
hoppas alla får en bra dag och håll tummarna för bättre väder nu :D
PUSS!

juste, såg att jag har fått många nya läsare. kul att ni tittar in :D

ps, bilder på det jag köpte kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0