nattbloggning

hellluu :)

ligger här i sängen och hör på när kim snarkar. skönt för han att han kan somna, för det kan inte jag.
så jag har as tråkigt.
ligger här och funderar på en sak när det gäller flytta hem ifrån.
jag gjorde en intresseanmälan på en lägenhet idag, men sen började tänka "vågar jag flytta, tänk om jag inte klarar av det", haha nu kanske ni tänker vilken tönt.
men jag som är så mörkrädd och knappt vågar sova själv efter man kollat på en rysare ;b
haha ne ni kanske förstår vad jag menar.

får fundera mer på de där, om jag verkligen vill flytta hem ifrån ;b
det skulle vara jävligt skönt, men med tiden kanske man helt plötsligt ångrar sig?

aja, nu ska jag nog försöka sova om det är ens möjligt så mkt som han snarkar..

puss och godnatt på er !



en väldigt gammal bild, precis då jag gjort piercingen det är därför ploppen är så stor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0