skaffa ett liv

heej :)

tänkte börja med att alla ni som kommenterar anonymt blir ej publicerade bland kommentarerna, för att om ni inte kan stå för vem ni är ska inte eran åsikt komma fram :)
alltså betdyer det att ni är grymt svartsjuka ;) PUSS PÅ ER!

en annan sak ni som busringer och säger att kim är otrogen och att ni inte visste att vi var tsm, gäller även er , tror ni jag är så dum att tro på sån skit?=) för det första ringer ni dolt sen säger ni inte vem ni är, och ni säger att ni gjorde det med han just då, då kan jag bara säga just då var han med mig ;) SUCK ON THATS BITCHES!!
jag säger bara, skaffa ett liv ist för att vara svartsjuka på andras :)
det är bara störande, att ni orkar lägga ner er tid på sånt omoget :)


jaja, orka bry sig :)
kom hem för ett tag sen, har som inte hunnit göra så mkt. ska städa rummet lite sen vet jag inte riktigt vänta på att kim ska komma :)

ikv ska vi nog vara med några, kanske dricka , vet inte riktigt får väl se vad som händer =)
eller så har vi nog bara en skön hemma kväll, för kim var ändå lite sjuk så..

hur som helst nu ska jag nog börja städa mitt rum så det blir gjort någon gång ;b

PUSS!


 du är bäst älskling ;)

Kommentarer
Postat av: josssan

sötisar :)

2009-07-25 @ 00:51:22
URL: http://jossanstoltz.blogg.se/
Postat av: AMANDAAAA

taack ;* :)) ni med=)

2009-07-25 @ 01:51:56
URL: http://liivemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0