stugan

hey,  som ni kanske märkte var jag irriterad i förra inlägget.
men nu 'är jag på lite bättre humör.
sitter hemms hos morfar, vi ska fara till deras stuga, mamma,stefan och mormor är redan där och jag blir där till imorgon.
och det blir nog inte så mkt uppd i helgen så jag kan ju lika gärna dra vad som händer ihelgen nu :)

imorn så firar jag och kim 8 månader, eller firar och firar ;b men vi ska bara typ vara för oss själva, vi ska eventuelt fara till farmor och farfars stuga i klusån och bada bubbelbad om det är bra väder för det är utomhus.

måste fixa klart i mitt rum också, så det börjar likna ett rum nångång ;b
 sen på lördag blire nog  och fara på beach partyt i södraharads :)

det är väl det som är tänkt, men vi får väl se, oftast blire ju inte som man tänkt sig  därför suger det att planera ;b

menmen, hoppas alla får en bra helg, puss på er så länge!


jag och lilla kusin :)   ska gå och leka med han nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0