loppis

för nån dag sen köpte en kompis en skit snygg jeans jacka i vit för bara 30 kr och det fanns fler men då tänkte jag inte på att köpa den, men sen ändra jag mig och skulle gå tillbaka idag, men självklart då så var det inte öppet.
får väl hoppas på att dom har det imorn, för den var verkligen super fresh och snygg.

sen skulle jag köpa slingmedel men då hade dom inte packat upp dom, så ska dit senare innan dom stänger.
och idag ska jag göra om hålet i naveln, är verkligen skit nervös för nu har det ju blivit värsta ärret & jag har hört att det gör skit ont att göra om det i samma hål ;s  får väl hoppas på det bästa.

sen ikv eller rättare sagt i natt ska jag följa joel och hämta kim&daniel, dom ska på klassfest :)
hörs senare, PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0