ojojoj

så himla trött jag är.  kim snarkade så mkt så jag kunde inte somna på ett bra tag ;b
har iaf kommit hem från jobbigt för ett litet tag sen.
har ingenaning om vad jag ska hitta på idag, kanske beställa hem nå käk och bara ta det lugnt.

ja som sagt har inte så mkt att skriva om. eller jag kan ju skriva lite om vad vi gjorde igår :)

det var ju skit fint väder igår så då for jag kim christer och ida till en brygga och solade, vi tog med oss jordgubbar och glass. sen så myste vi bara på där till kl  5 eller nått. efter det for jag och kim hem och vilade i nån timma.
sen så for vi alla 4 tillbaka och satt där och bara tog det lugnt till 10 :)

har även fått färg ;D haha är typ överlycklig, brukar aldrig bli brun annars ;b

jaja, ska inte skriva så mkt mer. hörs och syns då jag har nått kul att skriva om.
puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0