lite smått ledsen

, vi tog bort en av våran katt igår, den vi haft längst och idag ska vi ta bort kattungen eller hon är över ett år, så kattunge vet jag inte. dom har börjat skita inne och pissa osv, och när vi bor i  lägenhet blev det för mkt.
inge kul alls. jag täänker inte skaffa husdjur nå mer ;s : b

that's life.
nu är jag iaf hos min mor har käkat pizza, men måste börja kila till papi igen, måste hinna gå ut och springa och sola innan kim kommer hem..  haha har tänkt på en sak kim och jag kallar mitt hem för hans hem nu mera, men det är väl typ som de nu, vi har sovit med varan i över en månad nu , hahaha ;b
min älskling 'är bäst =')

nu måste jag kila, vi hörs senare puss

juste, stort grattis till Daniel&Stefan som fyller 18 idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0