lovely

hejsan :)
idag har det varit en skön luc lugn dag. tur de. var hemma från skolan idag, var så hima trött imorse också är vi ädå färdigt med allt i skolan.
sådå följde jag och kim med till lule med pappa och anette.
köpte lite små saker + att mitt paket med kläder och skor kom idag. :)
sen åt vi på nån indisk restaurang, det var verkligen skit gott ;b

juste, fick en ros av älsklingen idag också bjöd han mig på mat, han är verkligen världens underbaraste :)
och han är bara min :) <3


hur som helst, imorn ska jag och kim på 50 års kalas också, får väl se hur kul det blir, det är mormors bror som fyller år. och jag känner han knappt, haha;b
sen på kvällen är jag och kim ensam hemma så vi ska väl bara mysa och ta det lugnt :)

nu hade jag tänkt krypa ner med kim i sängen och sova :)
sov så gott, puss : )




- ingen är lika fin som du, och jag älskar dig mest utav allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0