skit väder

åh, har jätte tråkigt. kim ligger bara och sover och jag längtar efter sol.
har ju varit skit väder i flera dagar nu.

får väl göra soldansen eller nått ? ;)
aja, hur som helst,  hade orientering i onsdags.
haha aldrig mer, springa på berg upp och ner i 2 timmar är ingen hitt ;p
aja jag och josse sprang tillsammans och vi kom rätt bra till sa dom.
jag som trodde vi skulle komma sist och inte hitta några kontroller ;b men icke de.
 sen efter de så for jag och lina till stan en snabbis, skulle köpa nå hårfärg men hitta inte den jag ville ha så de sket sig.

och idag har jag ingenaning alls vad som händer, är ju ensam till på söndag. men mamma och dom kommer hem idag, sen far dom igen. känns lite tråkigt, det är så tyst här och ännu mer tråkigt, HAHA ;b
jag är nog en liten morsgris iaf.

nu hade jag tänkt krypa ner under kims täcke och fortsätta sova :)
PUSS


ps , WWWEEY NU KOM SOLEN FRAM :D


 www.aamanddal.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0