skola är tråkigt

sitter på skolan och gör inte ett skit. har SO, ska göra nått arbete i religon, men jag har boken hemma så jag satte mig vid datorn ist :)

idag händer inte så värst mkt, tänkte plugga till eng provet imorn.
tänkte också slinga håret, men det fanns inge slingmedel på konsum, usch äckel jävla by så less jag är..finns ju ingenting!! 
aja, snart ska man väl ändå flytta =) får hoppas på de.

sen måste jag och kim göra middag också, mamma och stefan är borta tills på söndag.
så det blir väl att laga middag i stortsätt hela veckan, hahah jobbigt. och jag som ska gå hotell&restaurang , lyckat ;p

nu fick jag rast, så ska kila ut en sväng. puss på er;*


utan dig fallar allt i sär.


Kommentarer
Postat av: friidaå

ååh, vars ska du flytta? :D

2009-05-21 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0