du är en NOLLA i mina ögon

heej.

håller på somna men måste hålla mig vaken för elli kommer snart och då ska vi plugga, och senare ska vi även hinna med att vara med patricia :)
' juste ska hinna träffa alexander också. så hur jag ska hålla mig vaken vettefan, hade lätt kunna somna nu, utan tvekan!

har inte så mkt att skriva om så jag ska nog gå och göra mig en smörgås :)

puss!


hur skulle ni reagera om eran bästa vänn påstår att du kladdar på hennes/honoms pojk-flickvänn?



- säger det bara, kommer aldrig någosin förlåter dig/er för det här, glöm aldrig de!

så här trött är jag!!!

Kommentarer
Postat av: malin

amanda????hallå??? de värsta DU kan göra är att bry dig! du ska inte göra de!

2009-11-17 @ 20:11:41
Postat av: Anonym

mitt armband haha =)

2009-11-20 @ 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0