:))))))

heejsan på er :)

 jag ligger fortfarande kvar i sängen, måste väl ta och stiga upp snart och göra mig nå frukost innan jag svälter ihjäl :)
det har varit en jävla lugn helg faktiskt.
igår så gick jag och pattis och käkdae och sola, sen så satt vi hemma hos mig och tore lugnt.
fick även besök av rasmus och sen skjutsa han mig till min bulle cicci <3 hon var barnvakt hos några, så jag satt henne sällskap mös på osv :) sen råka jag slocka där , vaknade upp kl 2 så jag gick hem orkade inte vänta på kim. 
och huvva när jag gick på svea så kommer två gubbar, dom stirrar på mig och hälsa men ajg dissar och då säger dom "kolla in den där jävla horan" dom fortsatte följa efter mig.. usch aldrig mer att jag tänker gå ensammen mitt i natten..

hur som helst idag äre ju första advent va? alltså skyltsöndag idag, så jag mathi elli och cicci ska gå på stan och fika och bara kolla runt i affärer :)

ne nu måste jag komma upp ur sängen, pusssar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0