gsklgjskl

hej :)


gårkvällen var faktiskt jävligt kul tyckte jaa ;p 
vi var hos mig ganska många, trodde aldrig att så många skulle få plats i min lilla etta :p
men det var iaf skit trevligt. jag och mathi shakade gärnet hela kvällen ;D

så idag har dagen bestått av städning och jag har även hunnit vara i harads och hälsa på pappa eftersom det är farsdag :)

och nu är jag och mathi hemma hos mig, vi ska snart göra nå fika och sätta på någon film :)

bilder kommer nog imorgon, har inte idas föra över bilderna fr¨ån kameran, men lovar att det kommer komma upp bilder under veckans gång ;p annars får ni påminna mig.

nattinatt, puss


hade en bild på datorn taget med cam ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0