jaha, kan det bli sämre...

...kanske till och med dör i slutändan?;o

heej.

kan ju börja med att dom här två senaste dagarna har inte varit mina dagar..
igår då mormor och morfar kom så for vi på max och skulle käka "drive in".
ja och när vi precis har beställt maten så kör vi fram stänger av bilen, och när vi ska starta den så går den inte igång.. så två st gubbar som jobbade på max kom och puttade bort bilen till parkeringen.
där stod vi i lite mer än en timma, försökte och försökte men det gick inte, så vi ringde efter hjälp.
morbor kom och boxerade oss till harads i 50km/h... det gjorde ju inte speciellt min dag ännu bättre!

och idag då,  for på skolan böt om till kockkläderna gick in i köket och bli utskickad..
för jag hostar väldigt mkt och snorar, så fick itne vara kvar för att elisabeth tror att jag har svininfluensan?

har verken feber "vilket hon påstår" eller ont i kroppen, hostar bara ..
så jag fick inte komma imorgon heller. och då har vi prov, så nu har jag missat 3 jävla prov...

aja, vem tackar nej till att få ligga hemma och slappa?

så nu tänker jag krypa ner under täcket slå på tv och sova :)

nattinatt ;)




 kommer jag att se ut såhär då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0