rolig helg :)

heysan : )
 
helgen har varit jävligt kul faktiskt. fredagen var jag,marie,lina,natti och elli hemma hos mig.
vi lagade tacos och drack lite vin osv :) en ganska lugn kväll alltså!

och igår så var vi hos marie och fredrik och där var även ivan,ralle,krille och någon patrik, tror jag han hette ;p
sen när killarna drog på krogen så kom eelli och natti, så vi for förbi gruvberget en sväng för att kolla läget, men där sög de så vi drog lika fort.

sen så hände det väl inte så mkt mer, jag och alexander for hem till mig och sov :)

det var min helg i korta drag :)

just idag ska jag och några brudar på bio och se neew moon ;D fan så jag har längtat efter denna filmjävel :D


lite bilder från helgen :)










nu orkar jag inte ladda upp mera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0