svar på tal

heeyhey :)

haha vaknade nyss, råkade somna vilket inte var så bra för nu lär jag ju inte kunna somna ikv ;s
aja, just nu sitter jag och väntar på att mathi ska bli klar med middagen "hon är så snäll och rar att jag slipper göra den" .  sen ikv blire väl att plugga, kim kanske även kikar förbi :)

ohhyess kom på att jag har sovmorgon i morn , yessyesss sköööönt :D:D:


haha aja, tänkte besvara några av era frågor nu.


ida om FRÅGA MIG!!!:
hur många läsare har du?:)
- 30-45 unika besökare :) det varierar!

? om FRÅGA MIG!!!:
är det sant att du och kim är tillsammans igen?

var du inte nyss tillsammans med alexander?
-ja det kan man väl säga att vi är :) 

- nej jag och alexander var aldrig tillsammans.

hihi om FRÅGA MIG!!!:
Vem är alexander? :)
-haha jadu,  han heter iaf flodin i efternamn :)

ida om FRÅGA MIG!!!:
har du hårförlänging? ;o
-nej inte det! :)

linnea om FRÅGA MIG!!!:
hur sminkar du dina ögon
- det är olika. men oftaste ljus skimrande ögonskugga  sen her jag lite svart kajal längst ner på ögonlocken (hoppas ni fattar min kassa förklaring)  och sist av allt mascara :)

hoppas ni är nöjda med svaren :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0