trött och slut

hejhej!!

jag är verkligen skit trött, men jag har så mkt att göra ikv ;s
just nu är jag iaf hos mormor och morfar, men jag ska tillbaka till stan ikv med halv 7 bussen.
och då följer mathi me, så ikv ska vi basta och ta nån öl :)  sen måste jag plugga som ett psyk också, för jag kom på att jag har prov imorgon ;s
 plus att jag måste och handla ocksåå...
förstår inte hur jag ska få allt de här att gå ihop, är så himla stressad och trött.


aja nog om de. idag hade vi lucnhöppet, och jag har ju kallkök, så vi gjorde förrätter och desserter.
vi hade ungefär 90 gäster så det blev mkt att göra. känner verkligen att jag behöver en lång sömn inatt!!

åhh fan nu komer jag på att jag måste börja min svenska novell som ska vara klar till veckan ...
GÅR UNDER SNART!

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0