I need u

heejhej :)

for tillbaka till boden igen, orkade inte vara kvar i Harads. så jobbigt att stiga upp 6 på morgonen ;s
är iaf hos min gamfaster nu, mormor och morfar var också här :)

sen ska iaf hem för elli kommer, vi ska plugga osv. känns som om vi har typ 1000 prov nu...
så nu ska jag väl börja kila hemmåt.

pusspuss


varför ska det alltid bli så här?  vi kom varandra så nära, förut var vi världens ovänner hela tiden, vi gick alltid varandra på nerverna.. men sen blev allt bra vi började umgås och för en gång skull gav vi det en chans och vi blev som "fötter&tår", helt enkelt satt vi ihop. du är min bästavän oasett vad, hur mkt vi än bråkar så kommer du alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, just so you know<3 - cecilia "paapparazzii" fjällborg



Kommentarer
Postat av: cceciliaf

vet inte, men jag ser inte vad det står, för jag fick ju tårar i ögonen som inte fallit än !1



jag älskar dig, de vet du amanda!

2009-10-08 @ 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0