brudjävel

du som sagt till kim att jag tycker han är äcklig.. du måste ju vara helt dum i huvet, vad vet du om de? brukar du prata med mig eller? eh ne!!  ta ditt lilla hästfejs och tryck upp nånstans!!

hej, var bara tvungen att få ut lite frustation..
blir så irriterad på sådna där brudar som tror dom vet allt fast än dom inte göra de!!

hur som helst, har precis städat hela lägenheten. och en sak, lina hade råka komma åt AV knappen på kylskåpet. så den hade varit av sen igår, så det  var tamefan vatten överall..
det märks att det inte är min dag idag.

sen ikv blire pluggapluggaplugga. elli kanske kommer förbi ikv och sover hära :)
då ska vi käka glass med digestive:D

nu ska jag renbädda sängen, hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0