home sweet home

heejsan :)

idag har det varit en rätt lugn dag. jag ska vara i serveringen i 5 veckor sen byter man till vamrkök eller kallkök.
iaf, vi fick lyssna på lite information om allt kring servering osv, sen fick vi lära oss hur man dukar ett bord.
och det kan jag säga det är inte världens lättaste sak. och typ hur man ska ge olika saker till gästernas bord, från höger eller vänster och allt det där ska man komma ihåg ;b

får nöra och nöta så man kan de där ;p

nu är jag iaf hemma, elina kom förbi en sväng och sa hej och nu ska jag laga nå mat, sen vila har så ont i huvudet ;s


här är två frågor.


Anonym ;
hur många haru haft sex me?
- att det alltid ska vara sådna här frågor, men jag sa ju att jag svarar på vad som helst. 5 st!


Linda ; 
har du pojkvän? =)
- njaaa, det vet jag inte riktigt ;)


pusspuss!

Kommentarer
Postat av: anonym

0730852412

2009-09-03 @ 17:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0