huvvaaa

godmorgon!

Jag vet inte, men äre någon som känner igen sig i de här?
det kommer upp ett problem, man kan ta de, man försöker fixa de. sen kommer det bara fler och fler och dom blir bara  värre och värre, och alla dom här problemen hann dycka upp på endast 2 dagar, sen ska man försöka lösa alla så fort det bara går och ha orken och lusten... sen går allt åt skogen!!

det har precis hänt mig i helgen.
jag är så grymt leds, hälften av alla problem består av falska människor.
förstår inte hur "dom" kan tycka det är så jävla kul att sprida runt saker som man egentligen inte får säga.
vad tjänar man på det? jo, en sak vänner för en stund sen så kommer dom inte orka lyssna på så mkt skit snack mer!

har bara en sak att säga till er som visat er som min vän och sen vänt ryggen mot;  kom fan inte tillbaka till mig, ni har visat vart ni står!


sådär, har fått ut det mesta av vad jag vill säga.
jag vaknade iaf för en stund sen och jag ska snart gå till pappa och käka tacos ;D fyfan vad gott, har verkligen längtat efter tacos hela veckan ;b

iaf sen så ska jag vara med ida ett tag tills bussen går tillbaka till stan kring halv 7.
Så när jag kommer hem ska jag nog vara med elli =)

det var de, hörs senare puss

Kommentarer
Postat av: :)

Bra skrivet. Folk som försöker sänka en har bara en väg att gå. Jävligt långt ner i helvetet, där dom hör hemma!

2009-09-13 @ 13:42:10
Postat av: joossan

:s känner igen mig ganska mycket.. Men det löser sig alltid tillslut! :)

2009-09-13 @ 15:56:24
URL: http://jossanstoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0