oturrrr

heey :)

har typ haft världens otur idag kan man säga.
först på morgonen hade jag sovmorgon till tio, så då for jag till skolan och när jag kommer dit får jag veta att alla lektioner fram till halv 1 är inställda, så då satt jag på skolan tills dess för jag orkade inte gå hem till svea igen.
sen hadde vi musik men jag gick och pratade med någon för jag skulle byta till bild.sen hade vi ännu mera långa raster, vi hade en ända vettig lektion och det var svenska sen slutade jag 20 över 4..
surt!!!

efter skolan kom pappa och hämtade mig vi for och käkade på max oxh sen handla vi lite mat till lägenheten osv.
och nu iaf sitter jag hos marre, vi ska dra tillbjörknäs och kolla lite när ralle,syr,ivan och krille spelar fotboll.

nu vart det lite onödig text men ;p
hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0