klippning på g

sitter här i min soffa och täntke blogga lite, har ändå inge bättre för mig.
väntar på att kim ska komma, men han är så seg, menar det är 2 hus ifrån mig och han så hur söligt kan de gå?
c(:  när han kommer ska jag klippa han, för det är väl dags nu, har ju lovat nu i typ 1 månad.
sen hade jag tänkte klippa mig själv lite smått också. tänkte kanske kö på lugg och klippa upp det och toppa :)

vet ni, jag har faktsikt inte varit till en frisör på cirka 2.5 år ;s fruktansvärt med sant! det är nog för att jag aldrig blir nöjd..? eller för att jag aldrig riktigt ids. självklart har jag ju klippt mig under dom åren, men bara itne hos frisör :)  funderar nog att göra de till sommaren ;p
vet onödigt info, men hade inget speciellt att blogga om.

på tal om de, jag är nå jäkulst skoltrött så jag vill bara gräva ner mig och inte komma upp förens det blir sommarlov. någon mer som känner som jag?

nej, nu kom kim så nu ska det klippas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0