städning

färgningen igår vart sådär, såg att jag köpt fel färg, "guldbrun" ;s  så jag är intet så nöjd över hur håret blev.
tog en bild, men på bilden ser det inte alls ut som i verkligheten. färgen i verkligheten är som mer rödbrun..och jag är ju inte så jätte förtjust i rött..
aja , får ta och slinga senare i sommar, för just nu är mitt hår som typ hästhår...åt helvete alltså!! hädan efter tänkte jag gå till frisören och färga haha ;p

iaf idag då jag kom hem så diskade jag,dammsugade och små plockade lite. så nu ser det fräsch ut igen.
och dessutom blev jag lite på smått dåligt humör nyss.. kim ringde och sa att han tappat bort nyckel till min farmors cykel så nu kan man ju inte använda den eftersom den är låst, och det är ett sånt här lås som sitter redan på cykeln om ni förstår vad jag menar.

ja vad mer? jo, jag tycker ni ska bli bättre på att kommentera, det är inte alls lika kul att blogga annars, och dessutom säger ni ju hela tiden att jag ska upptadera mer. och nu har jag då upptaderat 1-2 ggr per dag nästan.

kanske vi kör en frågestund? fråga på!!!

ne nu tänkte jag laga mat, hejdå


som ni ser så ser det inte alls bra ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0