varför är jag inge bra på att hitta på rubriker?

sitter här hemma hos oss "konstigt det känns att säga oss:D men på ett bra sätt!" , kims polare är här så vi sitter och dricker har det trevligt! :)
men för min del blir det nog lugnt, för min lillebror och mamma kommer imorgon. vi ska laga middag och så ska dom sova över här, ska bli jätte mysigt :)

tänkte att jag skulle vara lite roligare så jag tog en kvällens outfit ;p


men som ni vet har ju jag inte någon självutlösare , så jag fick försöka med den längsta saken jag kunde hitta här och trycka på knappen med ;p

Kommentarer
Postat av: josefine

ååh, var har du köpt dom där jeansen/legginsarna? :)

2010-04-29 @ 14:27:11
URL: http://josefinelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0