här var vi glaada

oj det var längesen jag skrev ;s
men har helt enkelt inte haft lust, för ni är så tråkiga som inte kommenterar någonting :)

jag hade tänkt gå in till stan och handla och sola, men det kändes så tråkigt att göra de själv.
men det måste ju göras. hade tänkt inhandla lite banan,glass och choklad ni vet de man gör i ugnen?=)
det ska iaf jag och kim göra ikv, och se på Avatar :)

juste, måste springa ner till tvättstugan nu och slänga på en till tvätt :)



väldigt söt bild ;p (17års festen i stan)  bilder från mina två 17 års fester kommer troligt vist upp ikv om jag kan få det att funka med överföringen från min kamera, det gick nämnligen inte förut ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0