buddbyn

gårdagen var faktiskt kul förutom några saker, men det får man väl räkna med om man har fest.
dan efter var väl inte lika kul, steg upp 7 för att vi skulle ffara dit och städa, och mer irriterad blev jag när vi kom dit, det var bara jag,verran,tobias och jonas som kom dit och städade, menar hyr man en lokal några st tillsammans så ska fan alla hjälpa till att städa..
det såg förjävligt ut, fimpar,snus,burkar,glas tamefan överallt, haha men det får man ju räkna med, men fy vad jobbigt det var ;p

så nu har jag precis blivit människa igen, haha ;p
väntar på att jimmy och kim ska komma tebaka dom är och handlar osv, så medans så tänkte jag plocka ihop lite här hemma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0