helg

heeysan :)

är väldigt dåligt på att skriva, men det är ju trots allt min blogg och finns det inget att skriva om så gör de inte det.
 
dom senaste dagarna hare inte hänt så speciellt mkt, for hem till harads iförr går tror jag det var men sen så for jag lina jossan och madde till stan och hälsa på hos jimpan där kim dennis och anna var :)
vi satt och surrade osv.  sen blev det att kim följde med hem tillbaka till harads och där har vi varit till igår, men vi ska tillbaka dit idag för att vi ska fira lina i helgen =)

jaa, nu har jag inte mkt att skriva om jag ska ringa kim och höra om jag kan komma över, orkar inte sitta här så tyst och tråkigt;p

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0