sjuk + skola

gokväll :)

ja som sagt imorgon börjar skolan, vilket jag inte har sätt fram emot  alls förutom att träffa alla igen!
och jag har dessutom blivit sjuk, så jäkla typiskt!
sov till 4 idag så får väl se hur det går att somna ikv.

ikv har jag iaf städat och fixat till, kim har monterat ihop ett vitt litet ikea bord som jag fick i julklapp, fick ju massor med saker till läganheten i julklapp så jag har fixat till de osv :)

och juste i fredags så var vi hos lina och firade henne och det var nog den roligaste kvällen jag haft på länge, vi dansade körde spel och hade allmänt trevligt :D

ne nu ska jag slita bort kim från playstationet för nu vill jag se på tv :)

puss och godnatt!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0