skoter och romantiska pojkar

helgen har varit jävligt rolig faktiskt. fredagen: då fyllde min syster år så vi for upp till harads och käkade middag. sedan drog vi tll stan och festade hos linda i min klass som fyllde 18 :) sen hände det inte så mkt mer, jag och kim for hem och sov ;p lördag: jag och kim for upp till harads. vi var med ida och christer, vi körde skoter och for till nån kojja och där satt vi och spelade yatsi och grillade korv :) sen for vi hem till christer och grabbarna låste in mig och ida i ett rum för vi fick inte komma ut, sen 1 timma senare hade dom tänt ljus och dukat 12 på natten? haha då hade dom gjort inbakad fläskfile och hemma gjort potatismos, dom serverade oss och hade gjort så fint :) riktigt söta var dom då :) idag: så fort vi vakna ffor vi ut med skotrarna, och det är väl det ända vi gjort idag. så nu är jag helt slut och ska krypa ner i sängen med kim :) godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0