vilken jävla dag...

vilken jävla dag...lätt min värsta otursdag!
morgonen började med att jag och lina  blev utelåsta på balkongen (bor högst upp). vi täntke hossen kan ju bara gå in och öppna åt oss (han var påväg till oss då för att skjutsa oss till skolan), men då kom vi på att ytterdörren var låst och att nyckeln var inne i lägenheten. så då kom min panki hur fan ska vi ta oss här ifrån.
så vi ringde 112 och bad dom skicka en brandbil, men nae det kunde dom inte dom sa att vi fick krossa rutan, men hru fan hade tom tänkt de , då sa vi vad ska vi krossa den med då , händerna eller?

112: om vi hade skickat en brandbil så kan ni ändå itne ta er in i lägenheten.
HUR JÄVLA DUM FÅR DOM VARA, hur hade dom tänkt sig att vi skulle ta oss från balkongen då, hoppa från HÖGSTA våningen eller?  blir så jävla förbannad..
aja, iaf så fick hossen krossa rutan på ytterdörren för att ta sig in i lägenheten och låsa upp balkongen.

och fråga mig inte hur det kunde låsa sig, handtaget hade  farit ner pyttepytte lite... så störande!!

sen iaf när vi väl kom till skolan så hade vi lunchöppet och jag hade då servering. och det roliga var då att jag fick servera räddningstjänsten, så jag berättade allt för dom och dom skulle höra vara s.o.s gjorde som de gjorde.

jag ska fan stämma dom, jävla I*ioter...

ah så nu har jag iaf städat ihop allt glas och städat hela lägenheten plus att jag håller på tvättar. är ju ganska slut, vill bara lägga mig ner och döö just nu.


får väl tagga inför klassfesten imorn. eller klassfest och klassfest, typ hälften av vår klass är ju störd, när man frågade om vem som ville komma svara dom inte ens, så vi är typ 10 från klassen, sen har vi bjudot dit massa andra också :) så det blir nog perfaa! :)

ne nu måste jag gå och laga till någon mat innan jag svälter ihjäl.

hoppas ni har haft en bra dag i gemfört med mig / puss a


Kommentarer
Postat av: LinaO

haha herregud, lät inte kul ;b

2010-01-14 @ 22:19:03
URL: http://teufelisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0