MVG,STÄDNING,KÖRSKOLA

det är en del som klagar över att jag aldrig uppd. men är det så konstigt när man inte får någon respons. och dessutom har jag någongång frågat om tips på vad jag kan skriva om eller vad ni vill läsa om, men ingen har brytt sig. så där får alla mitt svar på varför jag uppd så sällan!



hur som helst  fick MVG på provet jag gjorde idag i (livsmedelhantering), så jag fick vg i den kursen , jag är ändå ganska nöjd :)
så nu har jag bara ett hemma matteprov som jag ska göra och imorgon ska jag lämna in det. sedan är jag klar med allting och då tar jag sommarlov :D

jag har även varit lite mer duktig idag, när jag kom hem STOR städade jag här hemma, så nu är det skinande RENT:D 

nu måste jag skynda mig lite, ska hinna äta mat göra provet och sedan måste jag iväg till ranheimers ("körskola" för dom som inte vet), jag ska göra ett syntest så jag kan få skicka iväg dom där papprerna nångång så jag får övningsköra bil i sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0