<3

heysan :)

helgen har spenderats med josseL i stort sätt :) vi har myst på och haft jävligt kul :)
fredagen så var josse,ida och julia här, vi satt hemma hos mig och förfestade lite, sen drog vi vidare till conny.
men där hände de inge så vi drog därifrån :)
lördagen så var jag och josse hemma hos mig. vi gjorde bakpotatis och skagenröra, asgott vare :D
efter det börja vi dricka lite, och då kom kim,jimmy,tommy,christer,alle,carro och jesper hit :)
så vi satt här och surrade och gorma tills dom for på krogen. så då kom axel,flodin,jocke och ante hit :)
vi for och käkade på frasses och efter det slutade min kväll ;p

min helg i korta drag :)

så nu ska jag och kim gå på konsum och köpa gotta och hyra film :) så det är de som gäller ikv, och psykplugga till provet vi har imorgon som jag helt glömt bort....

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0