;*

heysaan :)

ja vad kan man säga att man gjort under lovet? INTE ETT PISS!
lite trist faktiskt, men det har varit skönt att inte göra nånting.

eller i söndags så var jag gubben ida och christer på ming och grabbarna bjöd på maten hehe :)
och igår så var cicci veronika kim och tommy hos mig, vi små drack och surrade på, väldigt trevligt :)

det är nog det ända roliga jag gjort under lovet.

men helgen är ju kvar, så vi får väla vad den har ett erbjuda.

nu tänkte jag lägga mig och läsa lite skavllerblaskor, sen blir det att sova ska ju upp kl 5 och åka hem till stan med morfar då han far på jobbet :)


hittade en väldigt gamla bild på mig från 06 tror jag det var ;p

jag i grön kjol ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0