plus grader :D

godmorgon :)

vaknade väldigt tidigt idag fast jag har sovmorgon till 10.
men jag sov ju hos kim så när han gick till skolan gick jag hem, och nu äre väl ingen ide att somna om.
så jag tänkte jag kunde skriva några rader här :)

idag ska cicci sova hos mig min "chinabulle :')<3" jag hade tänk laga bakad potatis och en go röra ikv och sen köpa nå gott och hyra film. vi kanske till och med hittar på nå ute, det är ju typ plusgrader och sol :)

juste, vet inte om jag sagt de här? om jag har får ni veta det igen isf :D

jag far till Polen om en vecka ;p jag och veronika från min klass ska få fara dit, det är något projekt vi har.
vi ska få bo hos en familj "var" och få träffa massa olika elever från olika länder :)
och där ska vi vara i en vecka ;p haha jag är skit nervös, är ju inte så himla bra på engelska heller, så jag hoppas verkligen inte dom är det heller då :P  men det ska bli en jävligt kul upplevelse :)

nej nu ska jag börja fixa mig lite :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0