polen imorgon

ja-a, imorgon gäller det. jag är verkligen skit nervös :p
och flyga tre gånger bara imorgon, jag som är så jäkla flygrädd, men samtidigt är de kul också ;p
planet till stockholm går 11 på dagen imorgon, och sen kommer vi flyga till nånstans och från nånstans till någonstans i polen, kommer inte ihåg vad de hette :p

så nu har jag packa färdigt och jag och kim ska snart börja kila mot milano för att möta upp hans mamma och käka :)
sen ikv har jag inte en aning vad som händer, jag är sugen på att dra till harads en snabbis och träffa alla innan jag drar och det är ju revy ikv också, så ni som inte sätt den borde göra det, för dom gör bra revyer varenda år, inte för att jag sätt alla men tro mig dom är bra :D

haha ja hörni, annatar att det här blir mitt sista inlägg innan jag drar, så ni får ha det så bra och önska mig lycka till :)

puss och kram / AL

 Krakow i polen, där kommer vi att vara någon dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0