tacoosss

heysan!:)  vet att jag är väldigt kass på uppd. men som sagt har ej haft nå kul att skriva om.

tänkte dra lite vad som händer i Polen :)
vi var på pubar varenda kväll, haha  polaker är verkligen riktiga partymänniskor :)
ne men det var väldigt trevligt, nånting jag gärna gör om igen. och stolt är jag över mig sj att jag vågade, och klarade mig sj ;p trodde jag inte om mig sj!  och lärt känna massor med nya människor från olika länder, så himla kul :)
ni kanske tror, wow en resa till Polen, lät ju verkligen ehm.. skit kul!! .. men tro mig fy vilka fördommar man kan ha fel om. det var verkligen skit fint där och fina människor :)
ne, jag vill verkligen tillbaka :)

kan berätta lite mer senare och lägga upp bilder, om jag orkar villsäga ;p


och idag så har jag mathi josseL och verran gått lite på stan. köpte ett linne och en fondation :)
sen har vi lagat tacos och myst på :)

och juste, skulle möta upp kim en snabbis, och då kommer han där med en söt liten hjärtpåse med ett jätte fint ljus i, "han vet att jag älskar ljus" så himla gulligt :) tanken som räknas! :)
och att små saker kan göra så man skiner upp i flera dagar, ja ni han är bäst helt enkelt


ne hörni, nu måste jag gå och skölja ut hårfärgen :) puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

har också varit i polen, krakow i tio dagar med klassen, det roligaste jag gjort, polen rockar verkligen ;D vi var också ute och festade ;-) haha

2010-03-25 @ 23:11:11
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0