fullt upp

jag har haft fullt upp hela helgen, därför har jag inte hunnit blogga något ;p
i fredags var vi på bränna jag och emma, och senare kom kim men han var för full för att komma in så han och jag gick hem ist, så det hände inge speciellt kul på fredagen.

lördagen var vi hemms hos laxen och sanna, himla trevligt hade vi och efter de drog vi till bodensia och där var det smockat med folk, hände inte heller så mkt, hade roligare på förfesten :p men så äre ju oftast.

och söndagen då, jag och linda fick nå impulsryck och började dricka vin och vi fick med oss alicia,kim och karro.
vi drog till alder och där var det kanske mycke folk och jäkligt kul också. men sen då allt folk började  dra sig hemmåt så for vi runt och åkte bil och sjöng som galningar ;p så söndagen var nog den roligaste dagen :p

funderar om man skulle ta en dag till bara för att :) man lever ju bara en gång!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0