harads

helgen har vart grymt rolig kan jag lova. först var det ju kims student som vi firade, först var vi utanför oss ett helt gäng och drack sedan drog vi vidare till kvarnängen där det var en hel drös med människor, men när klockan blev kring halv ett drog alla till lotus så då begav vi oss dit vi med.. men så kul var det inte där så vi blev inte långvariga :) kvällen slutade faktiskt tidigt och kim var inte alls nå full typ som jag hade förväntat mig, så då slapp jag ta hand om han i vanlig ording ;) (skämt o sido)

sen igår då var vi på farmen jag,tezz,lina,pattis,laxen och jimmy. de var jävligt roligt faktiskt, det blev spontant att fara dit för det var ingen jag kände typ som skulle dit så jag tänkte skippa det först. sen slutade kvällen på alder med åretsdopp, haha det var nog nästan det roligaste på hela kvällen :)

lite sliten är jag så det blir jobbigt att jobba nu och imorgon..men pengar är bra att ha :D

nä nu ska jag käka å dra till jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0