härligt väder & fisk

riktigt skönt väder ute, kanske alla redan vet vid de här laget ;p
så jag och kim besämde oss för att fara och fiska i sävast med kanoten. men det blåste så mkt så vi stod bara och fiska vid träbron. massa napp hade jag och kim fick en liten mini gädda, så iaf någonting :)

kvällens planer är att gå på bränna med mamma och emma, tror jag tar det lite lungt ikv för jag tänkte gå ut på krogen imorgon var ganska längesen jag var på lotus.. förresten är det någon som kan tipsa om nå bra ställe i luleå där det är 18årsgräns? :)

Nä nu ska jag låta älskligen få pyssla om mig för jag mår så jäkla illa..

synd att jag inte tog någon bild så ni får nöja er med den här gamla bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0